Åbent Hus Dag på Kunstskolen Rammen

Kom og oplev kreativiteten på Kunstskolen Rammen ved vores årlige Åbent Hus arrangement! Vi åbner dørene til vores charmerende baghave, hvor vi byder på en dag fuld af kunst, samvær og god stemning. Arrangementet finder sted d. 31 maj kl. 11-13, og alle er hjerteligt velkomne.

Under arrangementet vil der være rig mulighed for at nyde lækre snacks, forfriskende drikkevarer og mad direkte fra grillen. For de søde tand, tilbyder vi skumfiduser, som kan ristes over åben ild til lækre s'mores – en favorit for både børn og voksne!

En særlig del af dagen er vores kreative workshop, hvor du får muligheden for at male din egen 3D-printede figur. Disse figurer er forberedt af vores talentfulde elever, og du kan bringe dem til live med farver og dit personlige touch.

Åbent Hus på Kunstskolen Rammen er en fantastisk måde at opleve skolen på, møde vores elever og lærere, samt få et indblik i den kreativitet og innovation, der præger vores daglige liv. Uanset om du er kunstinteresseret, søger et kreativt fællesskab, eller bare vil have en hyggelig dag, har vi noget for enhver.

Gå ikke glip af denne mulighed for at dykke ned i kunstens verden og se, hvordan vi hos Kunstskolen Rammen støtter hver enkelt elevs kunstneriske rejse. Vi glæder os til at byde dig velkommen!