Ebru Workshop: Magien ved Maling på Vand

På Kunstskolen Rammen har vi netop afholdt en inspirerende Ebru-workshop, hvor eleverne fik mulighed for at udforske den fascinerende kunstform af maling på vand. Ebru, også kendt som tyrkisk marmorering, er en traditionel teknik, der skaber smukke, flydende mønstre ved at dryppe maling på en vandoverflade og derefter overføre designet til papir.

Under workshoppen lærte vores elever om de forskellige materialer og teknikker, der bruges i Ebru. De eksperimenterede med farver og mønstre, og opdagede, hvordan de kunne manipulere malingen for at skabe unikke og betagende designs. Vores dygtige undervisere guidede eleverne gennem processen, og delte tips og tricks til at mestre denne unikke kunstform.

Workshoppen var en stor succes og gav eleverne en ny måde at udtrykke deres kreativitet på. De færdige Ebru-værker blev beundret af alle og viste en utrolig variation og skønhed. Det var en fantastisk dag fyldt med læring, sjov og masser af kunstnerisk udfoldelse.

Vi glæder os til at arrangere flere workshops som denne, hvor eleverne kan udforske forskellige kunstformer og teknikker. Hold øje med vores blog for kommende begivenheder og opdateringer fra Kunstskolen Rammen!